torstai 14. huhtikuuta 2016

6 ihanaa vuotta

Kuuden ihanan vuoden kunniaksi, kuusi asiaa miksi rakastan sinua Pekka <3
1.Teet minut onnelliseksi ja saat minut nauramaan
2.Osoitat minulle rakkautta joka päivä
3.Olet hyvä isä
4.Tiedän että olet tukenani aina kun minä tarvitsen sinua
5.Rakastat minua juuri tällaisenä kuin olen
6.Tiedän, että et koskaan satuttaisi minua

Nämä kuusi vuotta ovat olleet elämäni parhaimmat vuodet ja meille on tapahtunut paljon ihania asioita: Meistä tuli pari, menimme kihloihin, menimme naimisiin, saimme lapsen ja meillä on upea koti.

Olimme olleet kavereita melkein vuoden, kaksi viikkoa tapailtu, seurustelu alkoi 14.4.2010, tasan 6 vuotta sitten. Hurjaa ajatella että olimme silloin 19- ja 17-vuotiaita, aika nuoria. 
Pekka oli minulle rakkautta ensisilmäyksellä, tai ihastusta ainakin. Muistan vieläkin kun näin Pekan ensimmäisen kerran, ajattelin heti että onpa hyvännäköinen. Sitten vielä kun tutustuttiin ja opin tuntemaan Pekkaa ni tajusin että toi on just mun unelmien tyyppi, hauska, huumorintajuinen, huomaavainen, jotenki ikäistään kypsempi. Olin superihastunut, en ollut koskaan aikaisemmin tykännyt kenestäkään muusta yhtä paljon. Muistan miten minua jännitti kertoa tunteistani, vaikka olin aika varma että Pekka tiesi fiiliksistäni. Pekalle oli aina helppo puhua ihan mistä vaan, joten miksei näinkin tärkeästä asiasta. Olihan siinä pieni pelko, mitä jos toinen ei vastaa tunteisiin, miten kaverisuhteen sitten käy. Olin valmis kuitenkin ottamaan riskin, tykkäsin Pekasta niin paljon. Onneksi riski kannatti ja tunne oli molemmin puolinen. 
En olisi osannut vielä silloin ajatella, että mun ensimmäisestä poikaystävästä tulisi mun aviomies ja lasteni isä. Melko pian kuitenkin rupesin ajattelemaan ja toivomaan että niin käy, meillä oli niin samanlainen ajatusmaailma ja tulevaisuuden suunnitelmat. Vaikka olimme nuoria olimme tosissamme ja suhteemme oli vakava. Hyvää kannatti odottaa, Pekka on ehdottomasti maailman paras mies, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Paremmin ei voisi olla, tuntuu siltä että meidät on tehty toisiamme varten. Olen niin rakastunut ja tuntuu että rakastan Pekkaa vaan joka päivä enemmän ja enemmän. Tuntuu välillä, että tää on jostain sadusta, sain itselleni unelmieni prinssin. Pekka on mun ensimmäinen ja toivottavasti myös mun viimeinen. Ihanaa vuosipäivää Pekkakulta, minä rakastan sinua <3
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♡